Kürzlich erhielt Alan Wake 2 ein weiteres Update mit Fehlerkorrekturen.
Nach dem Update sollte nach dem Reisen in ein anderes Gebiet nun nicht mehr die irreführende Warnung über einen beschädigten Speicherstand auftreten.
Weiterhin behob man einen seltenen Fehler in Night Springs, wo ein Feind den Spieler aus dem spielbaren Bereich schubsen konnte.
Wer seine Taschenlampe anmacht, kann die weiteren Details in den Patch Notes für mehr Details ausleuchten.
Update 1.1.1 Patch Notes
Global
- Changed Splash screen: now it’s cooler. (Probably not worth reporting, but FYI)
- Tuned down resource drops to more reasonable levels in Night Springs Episodes 2 & 3. (It was not supposed to be That over the top)
Fixes
- Fixed warning about corrupting saves that could happen while loading or travelling between areas. The warning was misleading and came from a different bug while initializing an area. Your saves are not corrupted.
- Fixed a rare issue in Night Springs: Number One Fan, where an enemy could push the player out of bounds.
- Fixed some rare situations that would block the player from progressing by the end of Night Springs: Number One Fan.
- Fixed some localized text.
- Several smaller fixes and improvements.
- [PS5] Fixed Activities not working properly in some territories.
- [EGS] Fixed Achievements sometimes not unlocking when achieved offline.
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Muss es noch zu Ende Spielen war echt sehr gut bis jetzt. Schön das weiter dran gearbeitet wird
Sehr schön. Bis meine Disc ankommt dürfte es fertig gepatcht sein. Ich bin echt gespannt drauf.
Das war mit Sicherheit ein 4th-Wallbreak aus Eternal Darkness 😉
Was übrigens ein klasse Spiel war.
Ja absoluter Hidden Gem auf dem Gamecube!
Cool